Integrated Works Support

Integrated Works Support

Support van Integrated Works houdt in dat u kunt terugvallen op de expertise van onze engineers. De aanschaf van hard- of software bij Integrated Works is de eerste stap, vervolgens profiteert u van ondersteuning waar nodig . Het support team staat garant voor een hoog kennisniveau, oplossingsgerichtheid en persoonlijke service. Voor vragen over - of problemen met - uw aangeschafte producten neemt u gerust contact op via deze pagina, per telefoon, of per e-mail.

Dienstverlening
Componenten die u aanschaft nemen wij voor u in beheer, waardoor onze engineers inzicht hebben in het functioneren. Zo vinden we de oorzaak van een storing snel en kan deze direct verholpen worden. Ons doel is uw organisatie er zo min mogelijk hinder door te laten ervaren.

Hardware vervangen
Dankzij support van Integrated Works kunt u er op rekenen dat defecte hardware, indien noodzakelijk, vervangen wordt. Zodra er een probleem met uw hardware bekend is onderzoeken onze engineers of dit snel verholpen kan worden. Zo niet, halen we het benodigde component uit onze voorraad en komen deze op korte termijn vervangen.

Aanvullende diensten
Afhankelijk van het dienstenpakket dat u afneemt leveren we ook aanvullende service. Zo kunnen we uw componenten proactief monitoren, zodat u een storing niet zelf hoeft aan te melden. We werken dan direct aan een oplossing in het geval een component niet naar behoren functioneert. Ook kunt u rapportages van uw componenten ontvangen, deze geven u meer inzicht in de performance van uw producten. Verder is het mogelijk security updates, software updates en hardware changes uit te laten voeren.

Wilt u meer weten? Aarzel niet om contact op te nemen. Laat een terugbelverzoek achter of mail uw vraag naar support@integratedworks.nl.

Wat kunnen we voor u betekenen?

De engineers van Integrated Works helpen graag als u storingen of andere problemen met onze hardware of software ervaart. Ons support team streeft altijd naar snelle dienstverlening van hoge kwaliteit. Uw probleem is onze prioriteit.

Laat ons weten waar we u mee kunnen helpen. Vul uw contactgegevens en de kern van uw vraag of probleem in en u wordt zo snel mogelijk gecontacteerd met gerichte informatie door een van onze engineers.

Toegang op afstand

Verschaf het Integrated Works support team meer inzicht door uw scherm te delen. Door tijdelijk op uw beeldscherm mee te kijken kunnen we nog sneller zien wat uw probleem is en efficiënt werken aan een oplossing.

Webex Teams is de applicatie die u hiervoor kunt gebruiken. Gebruik van de applicatie voor dit doeleinde is kosteloos en vereist geen gebruikersprofiel. Door over de ‘i’ te bewegen ziet u hoe u de applicatie opstart.

Webex
i
Deel uw scherm met het Support Team via Webex
Verbinding maken

Het Support Team van Integrated Works

Michael van Duivenbode

Collaboration Specialist

Patrick de Geus

Network Security Specialist

Richard Amersfoort

Networking Specialist

Dennis Mink

Wireless Specialist